keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Hamsteri


Sisäinen Sulo Vilenini on taas herännyt. Meidän kulmien ihana lankakauppa lopettaa ja loppuunmyynnistä olen ostanut mm. sukkalankoja, pipolankoja ja Noroa varastoon. Kun halvalla saa, tiedättehän.

Yläkuvan langat ostin jo aiemmin kesäneuleita varten. Sain joulun tienoilla lahjaksi kaksi lahjakorttia lankakauppoihin ja näihin Dropseihin ja Rowan:hin ne käytin. Nämäkin neuleet pitäisi jo laittaa alulle, jos aion niitä ensi kesänä käyttää.

Minä olen saanut ihkaensimmäisen tunnustuksen. Kiitos Nipi Taimitarhasta!
Tarkoituksena on listata 5 blogia, joilla on alle 200 lukijaa ja tässä ne mielenkiintoiset ja kivat blogit tulevat:
Sufferiinan salonki
Villaseni
Laiska puutarhuri
Mintun kästyöt
Kardemumman talo

Kiitos myös kaikista kivoista ja kannustavista kommenteista!

1 kommentti:

Kardemumma kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta! Olen aina otettu, kun saan näitä. On kiva tulla huomatuksi. Valitettavasti olen todella kehno jatkamaan, mutta katsotaan!